شاخصه های اینستاگرام را بهتر بشناسید

اینستاگرام خود را چگونه تحلیل می کنید؟‌آیا فقط به دنبال افزایش فالوورهای خود هستید؟‌اقدامی که غلط به نظر می رسد شما بایستی به دنبال رفتاری که کاربران بعداز دیدن پست های شما انجام می دهمید باشید.
قبل از اینکه برای خود اقدام به ساخت پیچ کنید بهتر است حرفه ای تر به اینستا نگاه کنیم. اینستا پلترفرمی اجتماعی است که فعالیت آن مبتنی بر عکس ایت. روزانه هزاران هزار کاربر پست های خود را در معرض دید همگان یم گذارند و منتظر عکس العمل فالوورهایشان  می مانند . حال اگر ما اطلاعات کافی راجع  اصطلاحات در اینستا نداشته باشیم در آینده به مشکل مواجه می شویم
1- Reach (دسترسی به محتوا)
2- IMPRESSIONS (میزان بازدید محتوا)
3- Engagement rate (نرخ مشارکت) و Engagement on reach (نرخ مشارکت در دسترسی)
برای دیدن بقیه شاخصه های اینستا می توانید به پست «24 شاخص تحلیل اینستاگرام که هر بازاریابی باید بداند»  استفاده کنید


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Patti فروشگاه آنلاین عیارکالا ساعت مدرن حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من به دنیای رنگی رنگی من خوش آمدید دانلود آهنگهای جدید amozesh خرید اینترنتی لباس